پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229775
کارشناس مسائل اجتماعي
اگر خواهان کسب رضاي خداوند هستيد اطاعت و احترام مادر را داشته باشد
تاریخ انتشار : 1397/12/06 18:39:55
نمایش : 1494
کارشناس مسائل اجتماعي گفت: مادر زيباترين وگرانبها ترين هديه الهي است که براي هرکس به ارمغان آورده است؛ و هرلحظه اطاعت و عبادت اين موجود پاک و مقدس هر انسان روشنفکر لازم مي‌باشد هرکس اگر خواهان کسب رضاي خداوند متعال باشد بايد به بهترين صورت اطاعت و احترام مادر را داشته باشد.
خانم جعفري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار ضمن تبريک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله عليها و روز زن گفت: زماني که انسان پا به عرصه حيات و زندگي مي‌گذارد مادر است که طفل خويش را با يک عالم مشکلات زندگي تربيت و پرورش داده تا باشد مصدر خدمت براي خود و جامعه خويش گردد.

وي بيان داشت: شب‌زنده‌داري‌هاي مادر در آغاز طفوليت به خاطر صحت و سلامتي طفلش و باخبري از آن هزاران تکاليف جدي ديگر که هرلحظه حيات طفل را به مخاطره مي‌اندازد يکي از اعمالي به‌حساب مي‌رود که هر انسان داراي ضمير روشن ولو هرقدر مصدر خدمت براي مادر خويش گردد بازهم ناچيز خواهد بود.

وي اظهار داشت: آرزوي هميشگي مادر باخبري از طفلش است. مادر مقدس‌ترين موجود روي زمين به شمار رفته و مادر زيباترين وگرانبها ترين هديه الهي است که براي هرکس به ارمغان آورده است؛ و هرلحظه اطاعت و عبادت اين موجود پاک و مقدس هر انسان روشنفکر لازم مي‌باشد و هرکس اگر خواهان کسب رضاي خداوند متعال باشد بايد به بهترين صورت اطاعت و احترام مادر را داشته باشد.

وي به تلخ ترين روز فرزند اشاره داشت و افزود: تلخ‌ترين لحظه عمر، لحظه مرگ مادر است و آغوش مادر گرم‌ترين جاي براي زيستن است. مادر فرزند خود را نه ماه در شکم خود حمل مي‌کند بلکه بي‌خوابي‌هاي مادر که بر طفلش مي‌کشد اصلاً جبران نمي‌شود. پيامبر اکرم (ص) مي‌فرمايد که اگر من مادر خود را به آغوش خود گرفته هفتاد دور خانه خدا را طواف کنم بازهم ناچيز خواهد يک‌شب بي‌خوابي مادر جبران نمي‌شود، يعني زحمات که مادر بر اولاد خويش مي‌کشد جبران‌ناپذير است.
 
خانم جعفري کارشناس مسائل اجتماعي در پايان گفت: پس بر ما لازم است تا هميشه به اين گوهر زيبا و مقدس احترام داشته و عملي را انجام ندهيم که باعث رنجش ايشان گردد. پس ما چرا به پدر و مادر خود احترام نکنيم؟ ما چرا تابع امر مادر يا از سخن‌هاي مادر بي اطاعتي کنيم؟ پس جوانان و خوانندگان محترم اميدوارم هميشه مصدر خدمت براي مادر و جامعه خود باشيد. جوانان عزيز تابع امر مادرتان باشيد تا بهشت نصيب تان شود.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html